ΑΦΑΛΟΣ/ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ CISA LOGO LINE (27-33=60) ΚΙΤΡΙΝΟΣ

ΑΦΑΛΟΣ/ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ CISA LOGO LINE (27-33=60) ΚΙΤΡΙΝΟΣ
Αφαλοί/Κύλινδροι Κλειδαριάς, CISA
Τιμή Τιμοκαταλόγου: 9.00 
5.60 
Κερδίζετε: 3.40 € (38%)
  • - 38%
100343
Διαθεσιμότητα
Άμεσα διαθέσιμο
Wishlist
  • Pinterest
Κατηγορίες:
Αφαλοί/Κύλινδροι Κλειδαριάς
Κατασκευαστής:
CISA

Αποστολές & Παραλαβές Προϊόντων

Σκοπός μας είναι η άμεση και σωστή εξυπηρέτηση , ώστε οι πελάτες μας να μένουν ικανοποιημένοι από εμάς.

Όλα μας τα είδη ελέγχονται πριν από την αποστολή τους για τυχόν ζημιές.

Εύθραυστα προϊόντα, είδη φανοποιείας (πχ. πλαστικά,φανάρια) συσκευάζονται κατάλληλα.

Σε καμία περίπτωση η εταιρεία μας δεν είναι υπεύθυνη για ζημίες που προκλήθηκαν κατά την μεταφορά με μεταφορική εταιρεία.

Η εταιρεία μας δεν έχει ορίσει ελάχιστο και μέγιστο όριο παραγγελίας , σε κάθε όμως περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα πριν την αποστολή για να βρούμε την πιο συμφέρουσα λύση προς εσάς.


  • Αποστολή με Courier (Acs)

Εάν επιλέξετε να σας στείλουμε το δέμα με courier με την οποία συνεργαζόμαστε το κόστος των μεταφορικών κατά βάρος ή κατά όγκο είναι :

0kg < 2kg

2.50€ με ΦΠΑ

0kg < 5kg

3,5€ με ΦΠΑ

άνω 5kg



0,80€ / κιλό με ΦΠΑ

Ο χρόνος παράδοσης είναι 2 με 3 εργάσιμες από την ημέρα εξόφλησης της παραγγελίας .

Για παράδοση αυθημερόν ή Σαββάτου η χρέωση είναι διαφορετική και κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα μας.


Χρέωση Αντικαταβολής

Το κόστος της αντικαταβολής είναι 1,60€ με ΦΠΑ.

Δεν μεταβάλλεται και ισχύει για όλες τις αποστολές, ανεξάρτητα βάρους ή περιοχής.

Αυτή η χρέωση επιβάλλεται πάντα από την courier και δεν φτάνει στην εταιρεία μας.


Δυσπρόσιτες περιοχές

Πληρωμές:

Οι παραγγελίες σε περιοχές εκτός δικτύου της acs Δεν αποστέλλονται με αντικαταβολή πάρα μόνο με κατάθεση ή με πληρωμή μέσω κάρτας στη ιστοσελίδας μας.


Αποστολές:

Εάν βρίσκεστε σε δυσπρόσιτη περιοχή η παράδοση γίνεται πάντα στο κοντινότερο κατάστημα της Acs της περιοχής σας και όχι κατ' οίκον.

Εάν επιθυμείτε παράδοση κατ' οίκον θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας πριν την εξόφληση της παραγγελίας.


Tracking Number (Αριθμός Αποστολής)

Κάθε αποστολή έχει έναν μοναδικό κωδικό με τον οποίο ο πελάτης μπορεί να αναζητήσει το δέμα του ανά πάσα στιγμή από την ώρα που έχει φύγει από την εταιρεία μας εφόσον έχει επιλέξει αποστολή με courier.

Συνήθως ο αριθμός αποστέλλετε (μέσω email , στο κινητό ή στο viber) αυτόματα εάν ο πελάτης έχει κάνει εγγραφή στην ιστοσελίδα μας και έχει κάνει αποδοχή στους όρους χρήσης & προσωπικών δεδομένων.

Σε κάθε άλλη περίπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να παρέχουμε αυτόν τον αριθμό στον πελάτη όποτε μας ζητηθεί.


Άλλοι Τρόποι Αποστολής

Οι παρακάτω τρόποι αποστολής είναι διαθέσιμοι ΜΌΝΟ κατόπιν συνεννόησης για την αποφυγή λαθών.


  • · Αποστολή με άλλες courier

Μπορούμε να αποστείλουμε το δέμα σας με κάποια άλλη courier εάν σας εξυπηρετεί.Σε αυτήν την περίπτωση το κόστος των μεταφορικών και ο χρόνος παράδοσης διαφέρουν και διαμορφώνονται ανάλογα με την εκάστοτε εταιρεία.


  • · Αποστολή δική σας courier

Εάν συνεργάζεστε με κάποια courier μπορείτε να τους ζητήσετε να αγοράσουν το δέμα για εσάς από το κατάστημα μας και να σας το παραδώσουν.Η διαδικασία είναι απλή απλώς καλείτε την courier , τους ενημερώνετε για το ποσό αγοράς πχ.50€ με ΦΠΑ, από ποιο κατάστημα θα γίνει η αγορά και από ποία διεύθυνση και στην συνεχεία θα έρθουν να αγοράσουν από εμάς το δέμα σας με αξία 50€ με ΦΠΑ χωρίς χρέωση μεταφορικών από εμάς. Το κόστος των μεταφορικών δεν το γνωρίζουμε ούτε τον χρόνο παράδοσης και θα πρέπει να ενημερωθείτε από την συνεργαζόμενη σας courier.


  • · Αποστολή με Πρακτορείο ή Καράβι

Εάν συνεργάζεστε με κάποιο πρακτορείο η σας εξυπηρετεί να σας στείλουμε το δέμα με καράβι από Ραφήνα ή Πειραιά, υπάρχει δυνατότητα μόνο κατόπιν συνεννόησης.


Παραλαβή από το Κατάστημα.

Σαφώς υπάρχει και η δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα μας η οποία γίνεται, είτε μέσω πληρωμένης online παραγγελίας, είτε μέσω τηλεφωνικής κράτησης η οποία ισχύει για 2 εργάσιμες αλλιώς θεωρείτε ακυρωμένη.

Η παραλαβή από το κατάστημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί εφόσον δεν έχει επικοινωνήσει μαζί σας εκπρόσωπος της εταιρείας μας.

Εάν το προϊόν είναι διαθέσιμο μπορείτε να το παραλάβετε άμεσα από το κατάστημα μας στην οδό Μιχαλακοπούλου 190 εντός του ωραρίου λειτουργίας του καταστήματος.


**Για παραγγελίες ανταλλακτικών τα οποία είναι εξειδικευμένα και μπορεί να χρειάζονται διευκρινίσεις καλό είναι να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας τηλεφωνικά για την αποφυγή λαθών.

**Σε ποσοτικές παραγγελίες χονδρικής, επικοινωνείτε πάντα με τον υπεύθυνο του τμήματος παραγγελιών για τυχόν εκπτώσεις, προσφορές ή δώρα που μπορεί να δικαιούστε.


Παραλαβή Δέματος

Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος, σε καμία περίπτωση, να παραλάβει συσκευασία η οποία είναι αλλοιωμένη έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά.

Η εταιρεία μας ουδεμιά ευθύνη φέρει , σε περίπτωση αποδοχής του δέματος, και δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση σε περίπτωση απώλειας.

**Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του πελάτη και μόνο.

**Μπορούν να ασφαλιστούν μόνο με έγγραφη απαίτηση του πελάτη και με δικά του έξοδα, τα μεταφορικά αποστολής των εμπορευμάτων επιβαρύνουν τον ίδιο.

Επιστροφές προϊόντων - Υπαναχώρηση

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης και το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφεται, τότε ο πελάτης οφείλει να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής για την εξόφληση της διαφοράς του ποσού.

Ωστόσο εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη αξία από το επιστρεφόμενο, τότε πιστώνεται η διαφορά τιμής χωρίς το κόστος μεταφοράς στην καρτέλα του πελάτη για επόμενη συναλλαγή.

Σε αυτό το διάστημα ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή των χρημάτων.


Προϋποθέσεις Επιστροφών

  1. Το προϊόν δεν επιτρέπετε να έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση. Πρέπει να επιστραφεί σφραγισμένο στην συσκευασία του και συνοδευόμενο πάντα από το παραστατικό αγοράς.
  2. Η συσκευασία θα πρέπει να έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση.
  3. Όσα προϊόντα φέρουν ταινία ασφαλείας θα πρέπει να είναι άθικτη.
  4. Είδη ένδυσης και υπόδησης δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση μετά την χρήση τους για λόγους υγιεινής. Προκειμένου να γίνει αντικατάσταση, θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και με την συσκευασία καινούργια με ζελατίνες και καρτελάκια.
  5. Ηλεκτρικά - Μηχανικά είδη (πχ. ανορθωτές, λάμπες, μπαταρίες, συναγερμοί, κινητήρες) δεν θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν σε καμία περίπτωση, διότι είναι αδύνατος ο έλεγχος φθοράς από υπαιτιότητα του πελάτη.

Όλα τα έξοδα μεταφοράς (παράδοσης & επιστροφής) επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους τα έξοδα επιστροφής και εκ νέου αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας.


Επιστροφές Χρημάτων

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται μόνο κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημά μας, εντός 2 εργασιακών ημερών ηλεκτρονικά μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη ή μετρητοίς.

Το ποσό των χρημάτων που επιστρέφεται είναι αυτό που αναγράφετε στο νόμιμο παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο) χωρίς τα έξοδα μεταφοράς.


Εγγυήσεις

Όλα μας τα είδη καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από την εγγύηση που ορίζει το εκάστοτε εργοστάσιο κατασκευής τους και δεν δεσμεύουν σε καμία περίπτωση την εταιρία μας.

Στην περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα κατά το διάστημα της εγγύησης, επικοινωνήστε άμεσα με το κατάστημα μας.

Η διαδικασία επιστροφής προϊόντων που καλύπτονται από εγγύηση είναι η εξής:

Επιστροφή του προϊόντος σε εμάς και σε περίπτωση που η ζημιά είναι εμφανής, άμεση αντικατάσταση του.

Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να γίνει αποστολή του προϊόντος στον προμηθευτή μας.

**Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις στην αξιολόγηση - αντικατάσταση από τους αντιπροσώπους των εργοστασίων.

Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά ζημιές που οφείλονται στο ίδιο το προϊόν, μόνο λόγω δυσλειτουργίας του.

Ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωτερικό παράγοντα είτε λόγω κακής τοποθέτησης - συναρμολόγησης ,

είτε λόγω κακής χρήσης του, είτε λόγω διαφορετικής χρήσης από αυτή για την οποία έχει κατασκευαστεί

δεν καλύπτονται από εγγύηση.

Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά των προϊόντων.

Τα ηλεκτρικά είδη δεν έχουν εγγύηση.

**Τα μεταφορικά επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και εφόσον το προϊόν κριθεί προς αντικατάσταση από τον προμηθευτή, η εταιρεία μας επιστρέφει το προϊόν αντικατάστασης δωρεάν στον πελάτη καθώς και τα μεταφορικά που κατέβαλε για να το επιστρέψει σε εμάς πριν την αντικατάσταση.

**Σε αντίθετη περίπτωση εάν το προϊόν δεν κριθεί προς αντικατάσταση επιστρέφεται πίσω στον πελάτη και το κόστος μεταφοράς-επιστροφής επιβαρύνει πάλι τον ίδιο.


**Για αλλαγές το κατάστημα μας θα πρέπει να ενημερώνεται άμεσα πριν από οποιαδήποτε ενέργεια.

**Σε όλες τις αντίθετες από αυτές που αναγράφονται περιπτώσεις η εταιρεία μας μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ή χρημάτων.



102743
34.00 
102588
72.00 
102587
72.00 
10-56750001
24.00 
10-56749621
33.30 
10-56749620
27.00 
10-56749395
14.00 
10-56749394
14.00 
10-56749393
17.00 
10-56749026
27.90 
  Messenger