Επιστροφές Προιόντων

Επιστροφές προϊόντων - Υπαναχώρηση

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης και το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφεται, τότε ο πελάτης οφείλει να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής για την εξόφληση της διαφοράς του ποσού.

Ωστόσο εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη αξία από το επιστρεφόμενο, τότε πιστώνεται η διαφορά τιμής χωρίς το κόστος μεταφοράς στην καρτέλα του πελάτη για επόμενη συναλλαγή.

Σε αυτό το διάστημα ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή των χρημάτων.

Προϋποθέσεις Επιστροφών

  1. Το προϊόν δεν επιτρέπετε να έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση. Πρέπει να επιστραφεί σφραγισμένο στην συσκευασία του και συνοδευόμενο πάντα από το παραστατικό αγοράς.
  2. Η συσκευασία θα πρέπει να έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση.
  3. Όσα προϊόντα φέρουν ταινία ασφαλείας θα πρέπει να είναι άθικτη.
  4. Είδη ένδυσης και υπόδησης δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση μετά την χρήση τους για λόγους υγιεινής. Προκειμένου να γίνει αντικατάσταση, θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και με την συσκευασία καινούργια με ζελατίνες και καρτελάκια.
  5. Ηλεκτρικά - Μηχανικά είδη (πχ. ανορθωτές, λάμπες, μπαταρίες, συναγερμοί, κινητήρες) δεν θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν σε καμία περίπτωση, διότι είναι αδύνατος ο έλεγχος φθοράς από υπαιτιότητα του πελάτη.

Όλα τα έξοδα μεταφοράς (παράδοσης & επιστροφής) επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους τα έξοδα επιστροφής και εκ νέου αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας.

Επιστροφές Χρημάτων

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται μόνο κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημά μας, εντός 2 εργασιακών ημερών ηλεκτρονικά μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη ή μετρητοίς.

Το ποσό των χρημάτων που επιστρέφεται είναι αυτό που αναγράφετε στο νόμιμο παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο) χωρίς τα έξοδα μεταφοράς.

Εγγυήσεις

Όλα μας τα είδη καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από την εγγύηση που ορίζει το εκάστοτε εργοστάσιο κατασκευής τους και δεν δεσμεύουν σε καμία περίπτωση την εταιρία μας.

Στην περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα κατά το διάστημα της εγγύησης, επικοινωνήστε άμεσα με το κατάστημα μας.

Η διαδικασία επιστροφής προϊόντων που καλύπτονται από εγγύηση είναι η εξής:

Επιστροφή του προϊόντος σε εμάς και σε περίπτωση που η ζημιά είναι εμφανής, άμεση αντικατάσταση του.

Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να γίνει αποστολή του προϊόντος στον προμηθευτή μας.

**Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις στην αξιολόγηση - αντικατάσταση από τους αντιπροσώπους των εργοστασίων.

Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά ζημιές που οφείλονται στο ίδιο το προϊόν, μόνο λόγω δυσλειτουργίας του.

Ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωτερικό παράγοντα είτε λόγω κακής τοποθέτησης - συναρμολόγησης ,

είτε λόγω κακής χρήσης του, είτε λόγω διαφορετικής χρήσης από αυτή για την οποία έχει κατασκευαστεί

δεν καλύπτονται από εγγύηση.

Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά των προϊόντων.

Τα ηλεκτρικά είδη δεν έχουν εγγύηση.

**Τα μεταφορικά επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και εφόσον το προϊόν κριθεί προς αντικατάσταση από τον προμηθευτή, η εταιρεία μας επιστρέφει το προϊόν αντικατάστασης δωρεάν στον πελάτη καθώς και τα μεταφορικά που κατέβαλε για να το επιστρέψει σε εμάς πριν την αντικατάσταση.

**Σε αντίθετη περίπτωση εάν το προϊόν δεν κριθεί προς αντικατάσταση επιστρέφεται πίσω στον πελάτη και το κόστος μεταφοράς-επιστροφής επιβαρύνει πάλι τον ίδιο.


**Για αλλαγές το κατάστημα μας θα πρέπει να ενημερώνεται άμεσα πριν από οποιαδήποτε ενέργεια.

**Σε όλες τις αντίθετες από αυτές που αναγράφονται περιπτώσεις η εταιρεία μας μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ή χρημάτων.



  Messenger