Το μεγαλύτερο eshop ανταλλακτικών στην Ελλάδα!




Ωράριο λειτουργίας

9:00-19:00 Δευτέρα & Τετάρτη
9:00—20:30 Τρίτη - Πέμπτη - Παρασκευή
9:00—15:30 Σάββατο


Πληροφορίες

Διεύθυνση : Μιχαλακοπούλου 190 & 185
email : info.mixas.gr@gmail.com
Τηλέφωνο: 210 7777 710 - 210 7713 666

Πρόσβαση

Βρισκόμαστε 10 λεπτά από το μετρό Αμπελοκήπων.

Επιστροφές προϊόντων - Υπαναχώρηση

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης και το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφεται, τότε ο πελάτης οφείλει να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής για την εξόφληση της διαφοράς του ποσού.

Ωστόσο εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη αξία από το επιστρεφόμενο, τότε πιστώνεται η διαφορά τιμής χωρίς το κόστος μεταφοράς στην καρτέλα του πελάτη για επόμενη συναλλαγή.


Προϋποθέσεις Επιστροφών

  1. Το προϊόν δεν επιτρέπετε να έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση. Πρέπει να επιστραφεί σφραγισμένο στην συσκευασία του και συνοδευόμενο πάντα από το παραστατικό αγοράς.
  2. Η συσκευασία θα πρέπει να έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση.
  3. Όσα προϊόντα φέρουν ταινία ασφαλείας θα πρέπει να είναι άθικτη.
  4. Είδη ένδυσης και υπόδησης θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και με την συσκευασία καινούργια με ζελατίνες και καρτελάκια.
  5. Ηλεκτρικά - Μηχανικά είδη (πχ. ανορθωτές, λάμπες, μπαταρίες, συναγερμοί, κινητήρες) δεν θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν σε καμία περίπτωση, διότι είναι αδύνατος ο έλεγχος φθοράς από υπαιτιότητα του πελάτη.

Όλα τα έξοδα μεταφοράς (παράδοσης & επιστροφής) επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους τα έξοδα επιστροφής και εκ νέου αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας.

** Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ εαν επιστραφούν με την ιδια courier με την οποία παραλάβατε.

**Δεν δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων από διαφορετική courier ή ταχυδρομείο, πάρα μόνο εαν παραδοθούν στο κατάστημα μας.

Επιστροφές Χρημάτων

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και το ελάττωμα οφείλετε στο προϊόν και δεν προκλήθηκε από εξωτερικό παράγοντα, μόνο και μόνο τότε γίνεται επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από την αγορά συνοδευόμενο από το παραστατικό αγοράς.

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται μόνο κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημά μας, εντός 2 εργασιακών ημερών ηλεκτρονικά μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη ή μετρητοίς.

Το ποσό των χρημάτων που επιστρέφεται είναι αυτό που αναγράφετε στο νόμιμο παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο) χωρίς τα έξοδα μεταφοράς.


Εγγυήσεις (εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αγοράς)

Όλα μας τα είδη καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από την εγγύηση που ορίζει το εκάστοτε εργοστάσιο κατασκευής τους και δεν δεσμεύουν σε καμία περίπτωση την εταιρία μας.

Στην περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα εντός έξι μηνών από την ημερομηνία αγοράς επικοινωνήστε άμεσα με το κατάστημα μας.

Ηλεκτρικά είδη.

Τα ηλεκτρικά δεν επιστρέφονται ,πάρα μόνο εάν η συσκευασία τους είναι σφραγισμένη και χωρίς φθορές.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντων (εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αγοράς)

Επιστροφή του προϊόντος σε εμάς με την προσκόμιση του παραστατικού αγοράς και σε περίπτωση που η ζημιά είναι εμφανής ,άμεση αντικατάσταση του.

Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να γίνει αποστολή του προϊόντος στον προμηθευτή μας.

**Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις στην αξιολόγηση - αντικατάσταση από τους αντιπροσώπους των εργοστασίων.

Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά ζημιές που οφείλονται στο ίδιο το προϊόν, μόνο λόγω δυσλειτουργίας του.

Ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωτερικό παράγοντα είτε λόγω κακής τοποθέτησης - συναρμολόγησης ,είτε λόγω κακής χρήσης του, είτε λόγω διαφορετικής χρήσης από αυτή για την οποία έχει κατασκευαστεί ,δεν καλύπτονται από εγγύηση.

Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά των προϊόντων.

**Τα μεταφορικά επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και εφόσον το προϊόν κριθεί προς αντικατάσταση από τον προμηθευτή, η εταιρεία μας επιστρέφει το προϊόν αντικατάστασης δωρεάν στον πελάτη καθώς και τα μεταφορικά που κατέβαλε για να το επιστρέψει σε εμάς πριν την αντικατάσταση.

**Σε αντίθετη περίπτωση εάν το προϊόν δεν κριθεί προς αντικατάσταση επιστρέφεται πίσω στον πελάτη και το κόστος μεταφοράς-επιστροφής επιβαρύνει πάλι τον ίδιο.

**Για αλλαγές το κατάστημα μας θα πρέπει να ενημερώνεται άμεσα πριν από οποιαδήποτε ενέργεια.

**Σε όλες τις αντίθετες από αυτές που αναγράφονται περιπτώσεις η εταιρεία μας μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ή χρημάτων